sobota, 17 kwietnia 2021

Pomysł na zabawę: Dżinsy

Dla dzieci w różnym wieku- od 6 do +18
Liczba uczestników: od 5 uczestników
Cel zabawy: przerywnik ruchowy 

Opis: Uczestnicy zabawy śpiewają tekst piosenki pokazując odpowiednie ruchy. Z każdym kolejnym śpiewaniem śpiewamy coraz szybciej.

Za ciasne dżinsy mam, bo wyprałem je sam, acha!

(powtarzane po dodaniu każdej kolejnej linijki tekstu)

Ja prać dżinsy!

Za ciasne dżinsy mam, bo wyprałem je sam, acha!

Ja prać dżinsy!

Ja wieszać dżinsy!

Za ciasne dżinsy mam, bo wyprałem je sam, acha!


*Ja prasować dżinsy!
*Ja zakładać dżinsy!
*Ja wciągać brzuch!
*Ja zapinać guzik!
*Guzik sruuu!
*Ja szukać guzik!
*Ja znaleźć guzik!
*Ja przyszyć guzik!
*Ja ukłuć się w palec!
*Ja krzyczeć ałaaa! 

Opracowała: Klaudia Kukurydza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz