Każdy z grających otrzymuje trzy cukierki. Następnie uczestnik losuje dla siebie literę i wymienia na przykład przysłowie rozpoczynające się na daną literę.
Jeżeli w ciągu 3 sekund nie powie oddaje cukierka. Zebrane w ten sposób "gapowe" rozdziela się pomiędzy tych, którzy bezbłędnie wykonali zadanie.Powodzenia
Jeśli nie ma cukierków to można grać na odpadanie, ten kto najdłużej zostanie, będzie mógł wybrać następną grę
OdpowiedzUsuńNależy dobrać takie cukierki, by ograniczyć ryzyko alergii u dzieci.
OdpowiedzUsuńMusimy uważać na to, by zadne dziecko nie dostalo alergii, mozna tez zamienic cukierka na cos zdrowego, na przyklad warzywo
OdpowiedzUsuńAK2023
Dla urozmaicenia cukierki można zamienić np. na piłeczki do tenisa, kredki lub inny przedmiot łatwo dostępny pod ręką w dużej ilości. Gra toczy się na pierwotnych zasadach do momentu, w którym jedna z osób nie zdobędzie 6 przedmiotów. W momencie zdobycia przez gracza 6 przedmiotów wygrywa. W przypdaku kiedy dwójka z graczy zdobywa 6 przedmiotów, gra toczy się pomiędzy nimi do przewagi 2 przedmiotów.
OdpowiedzUsuńA.K.