O roli gry, jej funkcjach, a także o tym jak skonstruować poprawną grę rozmawiali ze sobą słuchacze studiów podyplomowych Przygotowanie pedagogiczne. Wnioski z przeprowadzonych rozmów wykorzystywali później tworząc własne gry dydaktyczne.
sobota, 11 marca 2017
Gry dydaktyczne
Jedną z popularnych metod kształcenia należących do grupy metod problemowych są gry dydaktyczne, które nauczyciel może wykorzystywać na każdym etapie edukacyjnym. Wprowadzenie na zajęciach matematyczno-przyrodniczych gier dydaktycznych może być doskonałą okazją do zaangażowania w proces uczenia wszystkich uczniów. Gry kojarzone są przez uczniów z zabawą, co wpływa korzystnie nie tylko na przyswajanie nowych treści nauczania, ale także powtarzanie i utrwalanie już nabytych.
O roli gry, jej funkcjach, a także o tym jak skonstruować poprawną grę rozmawiali ze sobą słuchacze studiów podyplomowych Przygotowanie pedagogiczne. Wnioski z przeprowadzonych rozmów wykorzystywali później tworząc własne gry dydaktyczne.
O roli gry, jej funkcjach, a także o tym jak skonstruować poprawną grę rozmawiali ze sobą słuchacze studiów podyplomowych Przygotowanie pedagogiczne. Wnioski z przeprowadzonych rozmów wykorzystywali później tworząc własne gry dydaktyczne.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz